Pari viikkoa sitten sain ystavaltani jotain mita olin itse ajatellut hankkia, mutta hanelta tuo loytyi tarpeettomana. Rahaa ei suostunut siita ottamaan, joten jotainhan mun piti keksia tilalle. Eilen piirtelin kaavat ja leikkelin kankaat, tanaan ompelin hanen pienelle pojalle taman fleecepuvun. Kaavat on Ottobresta, ja ovat kokoa 74cm. Puku on varmaan viela liian iso, mutta pelkaan etta 68-senttinen puku ei olisi enaa pitkaan mahtunut. Lahkeisiin laitoin nurjalle nuo trikookaitaleet, jolloin lahkeet on kivempi kaantaa ylos. Vain huppu on vuoritettu, housujen vyotarolla on tuota samaa joustintrikoota (ei ihan resoria). Napit on itse muovailtu cernit-massasta. Anteeksi ylivalottunut kuva napista... Ylin nappi on vahan erilainen, siina on uloimpana viela kaksi kerrosta sinista.

Nallefleecepuku    nappi

Napinlapien kanssa meinasi hermot menna - Pfaffin muka niin helppo ja siisti napinlapi ei viela koskaan ole mulla ollut sita - paitsi siina koetilkulla! Noista neljasta napinlavesta tein kolme kaksi kertaa, ja se joka onnistui kerralla ratkesi napinlaven reikaa tehdessa, eli osan siita sain viela kasin paikata... :O Ja siis nurjalla oli pala tukikangasta, sellaista irtirevittavaa. Ohjeita en myoskaan ole kovin hyva lukemaan (ommellessakaan), joten hupun etureunasta jai kuminauha pois... no, ei se mun mielesta sita kaipaa... Milestani tama puku onnistui ihan kivasti - ei ihan parasta mita aikaan olen saanut, mutta kehtaan antaa pois. :)