Vapaapäivä tuli tehokkaasti käytettyä tänään. Aamusta leikkelin kankaita tulevaa syystakkiani varten - melkein kaikki kappaleet leikattu. Huomenna jatkan siitä.

Vesijuoksemaan piti päästä - se oikeesti helpottaa mun hartiajumitukseen. Mua vaan nyppii ne pareittain juoksevat, kun allas on liki täynnä, ja nämä sitten juoksevat rinnakkain ja jutustelevat. Sanomattakin selvää että heidän tahtinsa on myös hitaampi. Ohittaminen on heti vaikeampaa kun pitää väistellä vastaantulijoitakin. :( En haluaisi olla se tympeä akka joka marisee, mutta saunassa ja kahvilassa on hyvin tilaa jutustella... :)

Uimahallista suuntasin sitten vanhempieni luona käymään. Äitin blogi piti saada siirtymään spacesta pois. Vuodatus tuntui luontevalta kun nyt itse olen siihen jo tottunut. Eli aika urakka meillä oli: vuodatus ja flickr on nyt selätetty! Eli äitini bloggailee Tilkut & kudelmat -blogissa.

Huomenna on Tampereella neuletapaaminen, ja mulla ei oo sopivaa mukaanotettavaa työtä! Villatakki on liian iso ja mittoja pitää tarkkailla ja Kiri - ei tosiaan! Voinkohan virkata neuletapaamisessa? :O Täytyy miettiä mitä tekisin...

Edit: Laitoin tuonne oikeaan reunaan Haaveita-listan. Avuksi jos joku haluaa mua jotenkin lahjoa... :)