Edit: Lisäsin oman isänpäiväkorttini kuvan tonne loppuun, kiitos Äiti kuvan lähettämisestä.

Isänpäivän vuorokauden ensimmäinen tuntuma oli mulla klo 03.22. Puhelin soi, ja vähän hämmentyneenä vastasin tuntemattomaan numeroon. Toisessa päässä oli vain taustamelua, ilmeisesti jostain baarista. Hämmästyneenä ja ärtyneenä suljin puhelimen voidakseni noin minuutin kuluttua herätä uudelleen puhelimen soittoon, nyt vaan suljin luurin. Kettu ku ketutti! Ei onneks soinu enää. Mukava vaan herätä pari tuntia myöhemmin "virkeänä" aamuvuoroon. Kun aamuteen olin saanut juotua teki hirveesti mieli soittaa "soittajalle". Silmä silmästä... ;) Jätin väliin, lähdin töihin. Töitten jälkeen kävin isää onnittelemassa ja äitiä auttelemassa blogionkelmien kanssa.

Tässä esittelyssä isänpäiväkortti, M teki sen isälleen tänään, mun viimevuotisen kortin ideaa jäljitellen. On oikeesti mun mielestä hieno, aikaa kului kuulemma kaksi tuntia, josta kolme varttia tarvikkeiden haalimiseen. (Mun askarteluvälineet oli kuulemma vähän epäselvässä järjestyksessä) Mun isän korttia en voi esitellä, kun en kuvaa hoksannut ottaa. Mutta jospa äiti lähettäis mulle kuvan... :)

295606623_691f9a13ae_m.jpg 298804774_8f00a932bf_m.jpg